Columbus Day Sale

Ticket System


Ticket Status: Open
Subject: Shipping & Returns >> Damaged Item
Order #: 827041
Summary: Shipment Verification Instructions
AppliancesConnection (Calvin) (May 27, 2014, 10:21 AM):
Dear DONNA KOCHER,

Our records indicate that you have contacted us in order to report difficulties you have experienced with the product(s) you have received. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you, as customer satisfaction is our top priority!

In order to assist you and note our system as well as determining what options are available to resolve your matter, please respond to the following questions to the best of your ability:

1. At what point and time was this issue discovered?

2. Who was the carrier that delivered your merchandise? Did you report the issue to the freight services? Also, please attach a copy of the proof of delivery from the shipping company.

3. Please provide a photo of the full model and serial number of your product(s) directly from the sticker located on the unit(s)?

4. Did you conduct a full inspection on the product(s) at the time of delivery?

5. Please provide us with a detailed description of the problem you are having with the product(s) received, along with pictures depicting the issue(s) you have encountered.

PHOTO REQUIREMENTS: The photos should depict the damage done to the product, both shipping containers, external and manufacturer's carton exposing all four sides of the box, the tracking number should be visible and legible to be read and last but not least, the internal cushioning.

Please Note: Photos must be attached ONE at a time. To attach photos please follow the procedure below.

1. Hit browse and locate the photo on your computer.
2. Type a caption in the yellow area.
3. Click on submit to attach the photo.
4. Repeat steps 1 to 3 for each additional photo to be attached to the ticket.

Once those pictures are submitted along with the information we have requested, we will respond back to you with the options available to resolve your issues.

Thank You,

AppliancesConnection.com Customer Service
AppliancesConnection (June 4, 2014, 6:36 AM): [ANSWERED]
Dear DONNA KOCHER,

Due to inactive response, the status of your ticket is now closed and archived. If this issue has been resolved, please ignore this message Otherwise please log on to your account and reopen this ticket.

Thank You,

AppliancesConnection.com
AppliancesConnection (Mike) (June 25, 2014, 3:57 PM):
Hello DONNA KOCHER,

Our records indicate that you have contacted us in order to report difficulties you have experienced with the product(s) you have received. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you, as customer satisfaction is our top priority!

In order to assist you and note our system as well as determining what options are available to resolve your matter, please respond to the following questions to the best of your ability:

1. At what point and time was this issue discovered?

2. Who was the carrier that delivered your merchandise? Did you report the issue to the freight services? Also, please attach a copy of the proof of delivery from the shipping company.

3. Please provide a photo of the full model and serial number of your product(s) directly from the sticker located on the unit(s)?

4. Did you conduct a full inspection on the product(s) at the time of delivery?

5. Please provide us with a detailed description of the problem you are having with the product(s) received, along with pictures depicting the issue(s) you have encountered.

PHOTO REQUIREMENTS: The photos should depict the damage done to the product, both shipping containers, external and manufacturer's carton exposing all four sides of the box, the tracking number should be visible and legible to be read and last but not least, the internal cushioning.

Please Note: Photos must be attached ONE at a time. To attach photos please follow the procedure below.

1. Hit browse and locate the photo on your computer.
2. Type a caption in the yellow area.
3. Click on submit to attach the photo.
4. Repeat steps 1 to 3 for each additional photo to be attached to the ticket.

Once those pictures are submitted along with the information we have requested, we will respond back to you with the options available to resolve your issues.



Thank you,
Customer Service
AppliancesConnection (July 3, 2014, 6:34 AM): [ANSWERED]
Dear DONNA KOCHER,

Due to inactive response, the status of your ticket is now closed and archived. If this issue has been resolved, please ignore this message Otherwise please log on to your account and reopen this ticket.

Thank You,

AppliancesConnection.com
You (July 3, 2014, 2:27 PM):
Ticket never addressed. Still require assistance. I have emailed issue with photos previously. Also clearly explained to representative that I have had minimum access to email and preferred a phone call. No call received. Will resend email and photos this evening. Would like a contact, preferably by telephone asap. Thanks
You (July 3, 2014, 2:27 PM):
Ticket never addressed. Still require assistance. I have emailed issue with photos previously. Also clearly explained to representative that I have had minimum access to email and preferred a phone call. No call received. Will resend email and photos this evening. Would like a contact, preferably by telephone asap. Thanks
AppliancesConnection (Calvin) (July 7, 2014, 7:59 PM): [ANSWERED]
Hello DONNA KOCHER,

We will need the Pictures and statement responded to this ticket.

Thank you,
Customer Service
You (July 14, 2014, 7:30 AM):
this is to follow up with issues that started in February and in May. We received our bed in February and at that time within 24 hours after receiving the bed we reported the damage indicated in the 1st 2 pictures. The end rail was rusted and pitted and this support bracket holes were machined too large for the screws that were included with the bed. We did not try to reach out to the shipper as this damage was clearly no fault of the shipping company . When we contacted appliancesConnection they stated that these pieces would be getting shipped out to us. We were away for March and April and upon our return had noted that these pieces had not been received by us. When my son went to lay in the bed a piece of the futon hinge bracket snapped off. He only weighs 60 pounds so this futon should easily have supported him.and nobody has been in the top bunk because we have been awaiting these other pieces for the bottom to be shipped so that we can have the bed done completely before it is put to full use by both sons. I sent out an email with the pictures in May and had waited for a response. I stated in my email I do not have a computer at home nor do I use an email account on a regular basis that it would be easier for people to get ahold of me via phone. it is difficult for me to get the use of a computer to communicate so if at all possible can you please reply to me at 570 592 5625 I would like to have this matter rectified as soon as possible so that we can have this bed complete and ready for use by both of my sons please contact me and let me know how these replacement pieces will be handled in the time frame that they will be handled so that both of my sons can enjoy their bunk bed. please get back to me as soon as possible and convenient. Thank you
You (July 14, 2014, 7:30 AM):
this is to follow up with issues that started in February and in May. We received our bed in February and at that time within 24 hours after receiving the bed we reported the damage indicated in the 1st 2 pictures. The end rail was rusted and pitted and this support bracket holes were machined too large for the screws that were included with the bed. We did not try to reach out to the shipper as this damage was clearly no fault of the shipping company . When we contacted appliancesConnection they stated that these pieces would be getting shipped out to us. We were away for March and April and upon our return had noted that these pieces had not been received by us. When my son went to lay in the bed a piece of the futon hinge bracket snapped off. He only weighs 60 pounds so this futon should easily have supported him.and nobody has been in the top bunk because we have been awaiting these other pieces for the bottom to be shipped so that we can have the bed done completely before it is put to full use by both sons. I sent out an email with the pictures in May and had waited for a response. I stated in my email I do not have a computer at home nor do I use an email account on a regular basis that it would be easier for people to get ahold of me via phone. it is difficult for me to get the use of a computer to communicate so if at all possible can you please reply to me at 570 592 5625 I would like to have this matter rectified as soon as possible so that we can have this bed complete and ready for use by both of my sons please contact me and let me know how these replacement pieces will be handled in the time frame that they will be handled so that both of my sons can enjoy their bunk bed. please get back to me as soon as possible and convenient. Thank you
AppliancesConnection (Calvin) (July 15, 2014, 6:11 PM):
Hello DONNA KOCHER,

We have sent the Information once again to the manufacture and see what can be done. We do want to get the Issue resolved for you as quick as possible.

Thank you,
Customer Service
AppliancesConnection (July 24, 2014, 6:34 AM): [ANSWERED]
Dear DONNA KOCHER,

Due to inactive response, the status of your ticket is now closed and archived. If this issue has been resolved, please ignore this message Otherwise please log on to your account and reopen this ticket.

Thank You,

AppliancesConnection.com
AppliancesConnection (Candace) (July 25, 2014, 9:40 AM): [ANSWERED]
Hello DONNA KOCHER,

The vendor has advised they need photos of the item, please attached photo into this ticket.

Thank you,
Customer Service
You (August 4, 2014, 9:45 PM):
I wish to be contacted by a manager at this point, as this has gotten way out of hand. I have repeatedly sent the information that was requested to facilitate the repairs needed. I have said on numerous occasions that I wish to be contacted by phone because it is very difficult for me to get access to a computer I don`t own one and I don`t have resources to get to one. This has been going on since May Every time I submit my information they be there close the ticket with no action. I`ve had to reopen the ticket repeatedly and every time I reopen it, I get sent back the same request for information I have already sent. I can even see what I`ve sent above in this email so I know it has been received. Again, this has gone on since May. I have a bed that cannot be used by both children, at this point, until this repair matter gets taken care of and I`m very concerned as to what the issue may be. I have timely reported all instances of damage, both the damage which was present upon arrival and the second which was a break well within my warranty time I am afraid that this is just getting dragged out so that my warranty will be worthless When I spoke to a representative she even told me that I was just to have replied with a simple `okay` that I got the message. This seems a little strange obviously I`ve gotten the message because my replis are showing. Will somebody please get back to me at 570 592 5625 and let`s see about moving this along so I can get the repairs that I have requested for several months and am entitled to, because the product was damaged both when I received it and under normal regular usage. Thank you in advance for your anticipated reply
AppliancesConnection (Calvin) (August 5, 2014, 7:24 PM):
Hello DONNA KOCHER,

Did you ever email the pictures ?

Thank you,
Customer Service
You (August 6, 2014, 9:53 AM):
They were attached to my original request for service. Will have to resend. Would like confirmation of receipt. Have been using a phone to reply. Will try to get to a computer later. Is there no way to call me about this matter?
AppliancesConnection (Calvin) (August 6, 2014, 7:21 PM):
Hello DONNA KOCHER,

If you can attach It to this ticket or email Support@appliancesconnection.com It would be great.

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 08/13/2014 6:14 AM
You (August 13, 2014, 6:18 AM):
photos attached (3rd X)
You (August 18, 2014, 2:48 PM):
I have repeatedly sent details and photo of the defectshipping and damage to the bed that I had purchased. I am upset that it has been well over 3 months that this ticket has not been resolved, and I still have a product that I cannot fully use. I am starting to wonder if I am going to have to have this matter escalated legally, due to the fact that I haven`t been able to get a live person to speak with, or any resolve. Even when I call and am electronically told that I am caller 1 in the queue, I have remained in hold for 1/2 an hour after that. Would someone please respond to this within the 24 hr time period that is always promised, so that I may have some resolve on this matter, and bring it to a satisfactory, amicable close? Thank you.
AppliancesConnection (Calvin) (August 19, 2014, 7:16 PM):
Hello DONNA KOCHER,

Great, we did forward all the pictures to the manufacture. Once they do reply we will forward the Information.

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 08/20/2014 6:56 AM
You (August 20, 2014, 7:03 AM):
How long approx does this process take? I am just concerned because it has already been several months just to get this far. can you provide me with a rough estimate as to the time frame for a response from them? I would appreciate anything that you can tell me at this point. Thank you.
You (August 20, 2014, 7:03 AM):
How long approx does this process take? I am just concerned because it has already been several months just to get this far. can you provide me with a rough estimate as to the time frame for a response from them? I would appreciate anything that you can tell me at this point. Thank you.
AppliancesConnection (Calvin) (August 20, 2014, 3:18 PM):
Hello DONNA KOCHER,

Please see the manufacture response:

Hello,



We have received the pictures. However, can you please confirm what pieces the customer needs to have replaced? Is the rusted rail for the top or bottom of the unit?

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 08/20/2014 5:16 PM
You (August 20, 2014, 5:20 PM):
Bottom rail rusted. Support bar for futon machined incor text ly for screws. Futon frame with welded hinge assembly snapped
AppliancesConnection (Calvin) (August 22, 2014, 4:45 PM):
Hello DONNA KOCHER,

We have forwarded the Information.

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 08/22/2014 6:26 PM
AppliancesConnection (Calvin) (August 26, 2014, 6:48 PM):
Hello DONNA KOCHER,


Please see their response:

Hello,



The information for the replacement pieces that you submitted is too vague. Can you please circle in the attached photo the pieces that the customer needs?




We have to ensure that the customer receives the correct pieces at the first attempt, or else the customer will get more upset because we did not meet their expectations.




Thanks!

Tiffany Maldonado
Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 08/26/2014 8:01 PM
You (September 1, 2014, 7:43 PM):
Again.....bottom bunk end rail. Support bar for bottom futon when pulled out. Futon base hinged assembly. PLEASE call if further clarification is needed
AppliancesConnection (Calvin) (September 2, 2014, 7:56 PM):
Hello DONNA KOCHER,

We will have them reach out to you.

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 09/03/2014 10:56 AM
You (September 8, 2014, 5:34 PM):
it is now September 8. I have yet to hear a reply from the manufacturer. I wish to receive some follow up from you the company I purchased this from ASAP. I don`t feel that four months is reasonable for a repair request to be still pending. I have provided everything that was asked of me regarding these repairs several times. to date I still have a useless bunk bed. I will be looking for a reply regarding resolution of this matter within the next 48 hours as you promise you look at these tickets. thank you in advance for your anticipated reply
You (September 8, 2014, 5:34 PM):
it is now September 8. I have yet to hear a reply from the manufacturer. I wish to receive some follow up from you the company I purchased this from ASAP. I don`t feel that four months is reasonable for a repair request to be still pending. I have provided everything that was asked of me regarding these repairs several times. to date I still have a useless bunk bed. I will be looking for a reply regarding resolution of this matter within the next 48 hours as you promise you look at these tickets. thank you in advance for your anticipated reply
You (September 12, 2014, 10:58 AM):
It has been 4 days since I emailed you, and still no response. I have tried in every amicable way to get this matter resolved, and have the replacement parts needed shipped to me, as this bunk bed still cannot be used. I would like this ticket escalate to a management level, and receive a response from AppliancesConnection, as you are who sold me this faulty product. At this point, I am not looking for a refund, or seeking legal remedies, but these choices are not off the table, if I do not get a timely response and resolve. A defect from Frbruary, and an unfulfilled repair request from 4 months ago is NOT ok. I await your reply
You (September 12, 2014, 10:58 AM):
It has been 4 days since I emailed you, and still no response. I have tried in every amicable way to get this matter resolved, and have the replacement parts needed shipped to me, as this bunk bed still cannot be used. I would like this ticket escalate to a management level, and receive a response from AppliancesConnection, as you are who sold me this faulty product. At this point, I am not looking for a refund, or seeking legal remedies, but these choices are not off the table, if I do not get a timely response and resolve. A defect from Frbruary, and an unfulfilled repair request from 4 months ago is NOT ok. I await your reply
AppliancesConnection (Calvin) (September 12, 2014, 5:42 PM):
Hello DONNA KOCHER,

We are sorry to hear that they did not reach out to you as of yet. We did advise management to contact them and make sure someone calls you.

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 09/13/2014 2:00 PM
You (September 17, 2014, 10:02 AM):
I have still not received any contact about when the appropriate repair/ replacement pieces will be shipped. If I am not contacted by management as I have requested, by the end of this week, I will be seeking a refund for this purchase, as well as reaching out to all potentially involved business bureaus, and any available social media to tell of my less than satisfactory purchase experience, with this company, and the bed manufacturer. I have been extremely patient, and have complied with your every request, even procuring a smartphone to communicate with you, as my repeated requests for telephone communication have fallen on deaf ears, as have my repeated statements of not having a pc to do email communications. I am not trying to come across as difficult, but this purchase hasn`t been correct since it was shipped in February, and 4 months of no action on a valid repair is NOT ok. Please advise of planned remedy to this. Thank you in advance for your anticipated attention to this matter
AppliancesConnection (Calvin) (September 19, 2014, 4:35 PM):
Hello DONNA KOCHER,











Hello,



We have tried calling the customer, however we have had no success. Can you please let them know to call us @ 713-789-9590 and ask for Tiffany ?

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 09/19/2014 4:41 PM
You (September 19, 2014, 5:03 PM):
not one time has anybody from that company tried to telephone me. My phone is with me at all times and I am constantly checking the messages. I have received your message and I have left Tiffany a message as of about 10 minutes ago for her to call me as soon as possible.
You (September 19, 2014, 5:03 PM):
not one time has anybody from that company tried to telephone me. My phone is with me at all times and I am constantly checking the messages. I have received your message and I have left Tiffany a message as of about 10 minutes ago for her to call me as soon as possible.
You (September 19, 2014, 5:03 PM):
not one time has anybody from that company tried to telephone me. My phone is with me at all times and I am constantly checking the messages. I have received your message and I have left Tiffany a message as of about 10 minutes ago for her to call me as soon as possible.
You (September 19, 2014, 5:03 PM):
not one time has anybody from that company tried to telephone me. My phone is with me at all times and I am constantly checking the messages. I have received your message and I have left Tiffany a message as of about 10 minutes ago for her to call me as soon as possible.
AppliancesConnection (Luigi) (September 23, 2014, 2:28 PM):
Hello DONNA KOCHER,

I'm sorry to hear that, if you don't get a call by the end of the day please let me know. I will call you in 3 way.

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 09/23/2014 3:22 PM
You (September 23, 2014, 3:24 PM):
I have spoken to Tiffany at Yuan Tai. I expect to hear back from her by tomorow
You (September 23, 2014, 3:24 PM):
I have spoken to Tiffany at Yuan Tai. I expect to hear back from her by tomorow
You (September 23, 2014, 3:24 PM):
I have spoken to Tiffany at Yuan Tai. I expect to hear back from her by tomorow
You (September 23, 2014, 3:24 PM):
I have spoken to Tiffany at Yuan Tai. I expect to hear back from her by tomorow
You (September 23, 2014, 3:24 PM):
I have spoken to Tiffany at Yuan Tai. I expect to hear back from her by tomorow
You (September 23, 2014, 3:28 PM):
As I was replying, she contacted me. Said she spoke to CA about shipping new bottom bunk assembly. Will await your reply on when this will be shipped
You (September 23, 2014, 3:28 PM):
As I was replying, she contacted me. Said she spoke to CA about shipping new bottom bunk assembly. Will await your reply on when this will be shipped
You (September 23, 2014, 3:31 PM):
Correction..Tiffany spoke to AppliancesConnection
AppliancesConnection (Luigi) (September 23, 2014, 5:21 PM):
Hello DONNA KOCHER,

We just got off the phone with the manufacturer and got okay to replace the whole unit at a discount shipping price of $100.00, which credit card would you like to use?


Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 09/24/2014 4:55 PM
You (September 24, 2014, 4:59 PM):
I`m still reeling from your reply. My unit was damaged when I got it. The repair is under warranty I will not be paying anything for shipping I received damaged goods to begin with. I await your reply
You (September 24, 2014, 4:59 PM):
I`m still reeling from your reply. My unit was damaged when I got it. The repair is under warranty I will not be paying anything for shipping I received damaged goods to begin with. I await your reply
You (September 24, 2014, 4:59 PM):
I`m still reeling from your reply. My unit was damaged when I got it. The repair is under warranty I will not be paying anything for shipping I received damaged goods to begin with. I await your reply
You (September 24, 2014, 4:59 PM):
I`m still reeling from your reply. My unit was damaged when I got it. The repair is under warranty I will not be paying anything for shipping I received damaged goods to begin with. I await your reply
You (September 24, 2014, 4:59 PM):
I`m still reeling from your reply. My unit was damaged when I got it. The repair is under warranty I will not be paying anything for shipping I received damaged goods to begin with. I await your reply
AppliancesConnection (Luigi) (September 24, 2014, 5:11 PM):
Hello DONNA KOCHER,


This unit is not under warranty that is why we are replacing the whole unit, the cost is about $180.00 for shipping . We are only charging you $100.00 in order to resolve this issue.

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 09/24/2014 6:12 PM
You (September 24, 2014, 6:20 PM):
my unit was under warranty at the time I reported this damage. additionally, how is it okay to receive damaged goods. I have spoken to Tiffany at the manufactures and she assures me that there is no cost whatsoever on there and to replace this bottom unit I am NOT looking to have the entire unit replaced only the bottom part that was received as damaged. for it to even be suggested that I pay any form of additional shipping is bad faith and violates consumer protection. this matter has gone around and around for months and I find it very strange that only when resolve is finally reached are you now suggesting I pay an additional shipping cost. I wish to be contacted preferably by phone as I have requested several times because this back and forth email and text is dragging things out even longer. I am about at the point where I am considering seeking legal action to have this matter resolved. I paid for goods to be received in new factory perfect condition. that is not what I received. I await your expedited reply. if this matter needs to be escalated to a management perspective then please do so.
You (September 24, 2014, 6:34 PM):
additionally from your email you are making it sound like you`re GIVING me another bed. That is not the case. I will gladly send the broken pieces back to you that were shipped to me. You are merely replacing the damaged goods that you shipped me, not giving me a whole extra bed. I am not asking for anything over and above what I paid for
AppliancesConnection (Luigi) (September 29, 2014, 12:29 PM):
Hello DONNA KOCHER,

The unit is under warranty but does not cover damages during install. We are one step away from resolving this issue , if $100 is not fair please let me know what you think is fair. we are trying to make it work for both parties.


Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 09/29/2014 12:41 PM
You (September 29, 2014, 1:27 PM):
These are not damages resulting from an install. These are conditions of goods not being received. I paid for new merchandise, and received damaged merchandise. I have spoken to the manufacturer, and they are most willing to replace free of charge, the portions of the unit affected. That is admirable customer service. I purchased from you, and exercised due diligence in timely reporting the problem, and have had a faulty product sitting without resolve from you, since February. Fair for both of us would have been immediately resolving my problem, directly, not through a barrage of back and forth emails, no live customer service, and conflicting, or redundant replies leading to nowhere. Fair now, would be you shipping me the parts that the manufacturer has offered to replace free of charge, and you not charging me 1 penny more, but just getting the quality merchandise that I paid for, but did not receive. On a sidenote, My only error here was not reading the SEVERAL customer service complaints that I have since found out there, pertaining to AppliancesConnection, before I made this purchase. I have also presented this email trail for review by legal council, and TRULY fair would be me requesting this entire unit to be picked up, and issued a full refund. I don`t want that, at this point. I simply want the damaged portion shipped, at no cost to me, which would rectify the situation I was presented by appliancesConnection, and just put this matter to a close. You keep relaying your "commitment to customer service". Demonstrate this by resolving this matter as it should be. I await your reply
AppliancesConnection (Calvin) (September 29, 2014, 7:11 PM):
Hello DONNA KOCHER,

We are just going by what the manufacture determined. We do not want to go back and forth with you please advise If you wish to get a replacement or we can get you a refund less $147.28 for the shipping that it cost us to ship to you.

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 09/29/2014 9:10 PM
You (September 29, 2014, 9:32 PM):
I have spoken to Tiffany at the manufacturers. There has been no `determinationt`that you speak of, on their end. They are 100% willing to make good on the defective product that YOU shipped to me. This idea of me taking now a 147 dollar hit on a refund of damaged goods being delivered is the last insult I will endure. Please advise as to when the no cost replacement pieces the manufacturer feels I am entitled to will be delivered. I will not provide any additional payment, as I was delivered damaged goods. If you are unwilling to repair and rectify this breach of customer service, as I have requested, Iwill be filing the necessary paperwork with the assocated courts in your area, seeking the remedy that I am owed, in addition to any costs that I will incur to do such. And in addition, I will be forwarding all communications to the attorney general for review of appliancesConnection disconcerting business practices. And would also be quire willing to share my customer experience that I am having on every available social media channel that I can access. From the beginning, all I have ever asked is for the immediate and exact issue to be resolved, and not one thing more that I am due. While I am sure that I may not be your largest $$ customer, I still have the same consumer rights that they would, and your not delivering what I paid for in the new condition that I paid for, is a violation of those rights. Please advise if you are willing to make good on this matter, in the manner that it should, and salvage some of the `wonderful customer service` that you claim to offer.
AppliancesConnection (Luigi) (October 1, 2014, 12:32 PM):
Hello DONNA KOCHER,


As per management on both vendor and us. you can go ahead and ship this unit back to us and we can ship you a new one after or you can keep this unit and we can ship you a new 1 at $90 cost.
Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 10/03/2014 1:02 AM
You (October 3, 2014, 1:33 AM):
I have read your reply. I am assuming that you are fine with me proceeding to commence legal action on this matter, for receiving damaged goods and breach of contract on the end of appliancesConnection. I will be forwarding your incessant, inconsistent, time consumptive emails to the courts and to the attorney general. Clearly, you feel this is more of an instance of Let`s Make a Deal, rather than consumer/retailer good faith and performance. You delivered damaged goods, at my cost, and appear to be unwilling to make good on this matter. I have spoken to the vendor who clearly stated they would ship me my replacement pieces at no cost from them, and that it is you, appliancesConnection, the retailer, who is trying to tack on a frivolous cost, to try and recoup on your error. The vendor was informed of the possibility of a legal matter from this, and reiterated that they are willing to make good at no cost, only that their policy is to ship to the retailer, not the end consumer. You, the retailer is where the breach lies, in that you, the retailer is who shipped the initial damaged goods. It is an instance of bad faith, on you, the end of the retailer. Please review this final request for you to make good on your error, stop playing let`s make a deal, and make attempt to resolve this manner as a genuine honest retailer would. I am not looking forward to commencing with messy legal action, and seeking relief to have to secure what is fair, nor do I wish to relay the seemingly horrible lack of integrity of appliancesConnection to the public, but as a consumer who is being wronged, I am feeling that this is the only other option that you are providing me with. I am appalled that you feel the need to charge me an unfounded 90 dollars or more, when the instance of a legal matter could turn this into significantly more of a cost to you, both on time and effort spent to contend with any legal action, as well as any relief the court will deem that we are owed, as wronged custom. Again, I am requesting your final review and decision on this matter. I reiterate, I only am requesting the correction of the instance of wrongdoing of being shipped damaged pieces, when I paid for new operational ones. I am in no way looking for freebies, or to profit in any way. The damaged pieces should have never been shipped, so it would be wrong to ask me to cover any disposal cost or return shipping. Fees for this have to do with other reasons for returns or exchanges, not for receipt of damaged goods. I await your reply.
AppliancesConnection (Calvin) (October 6, 2014, 4:45 PM):
Hello DONNA KOCHER,

We were out for the holidays. We will go ahead and provide a refund back to your credit card once the unit is shipped back. We will go ahead as a courtesy give you a full refund. Please return It back to the Address provided. If you do not have It we can go see below :

RMA # 1466760
YF Logistics LLC Fulfillment Center
Customer: AppliancesConnection
5 Boxal Dr
Cranbury NJ 08512


Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 10/06/2014 7:54 PM
You (October 13, 2014, 9:17 AM):
I will be calling you today. The frustration of time consumptive emails, when I have asked to be called is just dragging this matter out, and I am ready to proceed with legal action on this. I will be lookig to resolve this matter today, and find out when I will receive the resolve that I am long overdue
AppliancesConnection (Calvin) (October 14, 2014, 1:17 PM):
Hello DONNA KOCHER,

Please call 800 299 9470 x 2079

Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 10/14/2014 6:02 PM
AppliancesConnection (Calvin) (October 15, 2014, 4:48 PM):
Hello DONNA KOCHER,

It was a great pleasure speaking to you today. As per our conversation we will go ahead and have the replacement shipped out. The cost of it is $148 and we will go ahead and split it with you. If you have any further questions or concerns please feel free to respond to the ticket. Once again we do appreciate your business.


Thank you,
Customer Service

You viewed this message on 10/15/2014 5:07 PM
You (October 20, 2014, 12:03 AM):
Great Pleasure???? Nevertheless, formalities aside - let this confirm that you will be shipping a replacement unit to me, for the damaged goods that were shipped to me. s per your prior email, I will pay an additional shipping amount as yet another good faith measure, in the sum of 74.00 (one 1/2 of the amount listed in your prior email, as promised by you) Please advise of your earliest ship date (someone is available on Fridays to be here). Please advise your driver that this time there will be no courtesy off site meet place, as we provided the last time, to ensure they wouldn`t get lost. They can deliver directly to our door as per policy. Additionally, since upon inspection and discovery of damage when the initial delivery was made, and we were misinformed by the driver about return info, or how satisfaction of our order would be handled, we are requesting this to be a COD delivery, in the event that additional damaged pieces are delivered, they can be photographed, and documented asap, and refused at that time, if need be. Please advise with the requested delivery info....
Reply:
Attachment 1:
Attachment 2:
Attachment 3:
Attachment 4:
Attachment 5:


This communication is confidential, intended only for the named recipient(s) for this order and may contain trade secrets or other information that is exempt from disclosure under applicable law. Any use, dissemination, distribution or copying of this communication by anyone other than the named recipient(s) is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please immediately notify us by calling 800-299-9470. Thank you!

Remember, you can always check out our Return Policy by clicking here.